The place to rant

A place to let off some steam

Category: Family (Page 1 of 80)

Because ratty old tracksuits and t-shirts are soooo hot

So I have a wonderful girlfriend, she’s not the best looking girl i’ve ever seen or even slept with but she looks fucking stunning in a good dress with some makeup and nice hair.

She’s kind and supportive and intelligent but she has serious hang ups that are completely killing any and all attraction for her.…

Read More...

Otaku lifestyle balance

Well this is new to me so dont judge. I just hope this is a place where i can let my thoughts lay bare. I am an anime fan that watches casually. Like a regular fan, i have posters and such in my room.…

Read More...

Love

What’s the answer to feeling better? Sex. What’s the best way to fall asleep? Sex. Wanna have a good time? Let’s fuck. I DONT WANT YIUR DICK UP MY HOLE YOU FUCKINV BITCH I DONT WANT TO HAVE SEX!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
I DKNT WANT TO
BE FUCKED
my boyfriends fucking sex addicted like GET YOUR FUCKING PENIS IN CONTROL AND STFU ABOUT YOUR PHYSICAL NEEDS!!!!!!!!!!…

Read More...

i do not understand

ok
tell me why the heck i am not stressed about finals?
OH ITS BC OF MY OWN FAMILY PROVIDING THE SAME STRESS, POSSIBLY 1000000 TIMES WORSE AND I JUST DO NOT UNDERSTAND??
OUT OF ALL THE DAYS IN THE YEAR YALL DECIDE NOW?…

Read More...

i love him

I love him. I still can’t get over him. its been almost 6 months. He told me that he doesn’t know if he loves me anymore. But the thing is he’s never stopped saying i love you to me. He told me the day before we had this conversation that he loves me.…

Read More...

Don’t get involved with fuckboys

So, there is this is who we can call Todd. Todd, is known as THE fuckboy. I would always hear about who he dated from week to week and shit. I was at first not really close to Todd. We had like one class together.…

Read More...

Relationship troubles at the worse time

okay so: I am fighting with my boyfriend massively and im not sure things will work out. he is the first person I have truly felt ive been in love with so this makes my situation harder. we have been dating 5 months.…

Read More...

Him

he has a girlfriend but mine and his family are close. he never sees his girlfriend and i really like him. my family was at his house the other day and it was just me and him in the pool late at night in the dark.…

Read More...

tore

tore really gets me angry

Read More...

Over it

I can’t possibly put the whole story in this box… I’m just done. I up and moved my life from Arizona to move to Nebraska for her and nothing I’ve done since (shit even moving) has been enough. I’ve been a shitty partner on my end as I’ve been struggling with work, which hasn’t been something I’ve ever had to deal with before so she’s been paying for everything and while continuing to look for work I do the stuff around the house….…

Read More...

Page 1 of 80

The place to rant