The place to rant

A place to let off some steam

Tag: Boyfriend (Page 1 of 2)

Ugh boyfriends.

On again off again boyfriend (mostly on) of almost 4 years. Texts me and asks if i am half Puerto Rican or Korean. How can you get these mixed up first of all and why the eff dont you know. I’m half Puerto Rican.…

Read More...

Boyfriend

All he wants to do is drink and play his computer game. He insults me all the time, probably because he’s slept with really attractive girls and I’m fat. I’m over it but I love him. I feel like he doesn’t care about me.…

Read More...

Cheating, Lying, Scumbag

WHY THE FUCK DO PEOPLE CHEAT?!? why the hell would you break someones fucking heart like that? doesnt this world shit on us enough as it is, and here the fuck you go vomiting on top of the shitstorm too? i fucking loved dyou with everything i had.…

Read More...

Fucking Pissed

So I’m going to visit my boyfriend in two days who lives long distance and his mum has only just found out about me and him being a thing! When I’m staying over I have to sleep in his bed and he is sleeping downstairs we haven’t seen each other now for about 5 months and I can’t even fall asleep next to him when I see him!!😩😩😩

Read More...

apparently he’s gay

i was just told by a friend that my boyfriend may be gay. we’ve been together for 3 years lol.

Read More...

Freaking mood swings

Key:
ex-bf: EB
Current: CB
My CB, I swear sometimes I just want to *yell* at him. But I can’t because he has helped me so much. But in so many ways he is like my EB. Not emotionally abusive, but all sorts of pouty.…

Read More...

Boyfriend rant!!

My boyfriend is so fucking confusing. He told me we needed time apart and then he changes his mind. We talk about that kind of stuff and I start crying and he kinda comforts me but then he gets sad AND pissed and I try really damn hard to help him but nothing works.…

Read More...

So like Sex?

My boyfriend wants to have sex. And I love him very much but ever since we started dating I made it very clear to me and him both that sex was not an option. He’s getting hot and bothered and I mean holy hell hes hot and we’ve done other things together like handjobs and blowjobs and what not.…

Read More...

Just Overwhelming

All I wanted to do before heading back to college for a very hard semester was get my hair done. I had a very bad dye job so I picked a new place and made an appointment. Well my mom has my car because she has a broken headlight on hers and we can’t get it into the shop.…

Read More...

Well hello TWAT

My fucking controlling asshole of a fucking boyfriend fucks me facking off, stupid cunt. The small minded, selfish fucking alcoholic fucking prick. Shishe, he fucks me off. Stupid fucking prick. ahhh. Kinda feel better for that

Read More...

Page 1 of 2

The place to rant